Isnin, November 21

Teruja tgk anak buah kuar TV

Semalam tengok anak buah saya kat TV.. teruja giler masa Anugerah Filem Festival 24 di PICC... yele dia pun tak sangka dapat peluang nyanyi dengan Hafiz.... Good Job yana... sebab ko pun dah lama tak kuar kat TV... actually anak buah saya ni adalah top 10 OAIM satu batch dengan Faizal Tahir semua... ni tgh cari video Sandarkan Pada Kenangan..... takpa nanti makcik adik cari video tu sampai dapat... hehehehe


mimi sham, Hafiz dan Neelofa..

Rabu, November 16

Alahan air liur


Semalam alahan air liur kembali lagi.... harap harap biarlah alahan ni sekejap jer... dulu masa mengandungkan Adam... alahan air liur ni datang sampai 9 bulan sampai masuk labour room... bayangkan start masuk kandungan 7 minggu sampai 9 bulan, saya sentiasa bawa container khas untuk membuang air liur yang sentiasa penuh dalam mulut... macam-macam cara nak ilangkan sentiasa penuh air liur di mulut... pernah dulu masa Adam doktor marah kat saya .. dia kata jangan bawa air selusuh.. saya kata ni bukan air selusuh .. ni bekas saya buang air liur saya.. terkejut doktor tu.. bengong suka suka nak tuduh saya...

Dulu kalau pergi mana - mana orang akan pelik tengok saya sentiasa bawa bekas air liur tu... setiap 5 minit buang air liur... kekadang kat opis tu mula mula kawan pun geli juga lama-lama dorang tak heran... kekadang nak sembahyang pun susah... sampai saya sentiasa nangis... kekadang nak cakap ngan orang pun susah... diaorang pun heran jarang ada alahan air liur nie... saya kata saya istimewa hehehheeh... insan terpilih untuk menerima dugaan ni...

Kali ini mengandung alahan kurang macam yang pertama.. takda muntah ... takda morning sickness... cuma suka loya, pening sedikit, cepat letih dan semalam start air liur yang banyak.... saya berharap dan berdoa moga alahan air liur ni berhenti dengan segera.... moga Allah permudahkan segala-segalanya.... Ntahlah dengar kata ada kawan saya pergi ke tempat Akupuntur untuk menghilangkan alahan seperti ni...



.