Isnin, November 21

Teruja tgk anak buah kuar TV

Semalam tengok anak buah saya kat TV.. teruja giler masa Anugerah Filem Festival 24 di PICC... yele dia pun tak sangka dapat peluang nyanyi dengan Hafiz.... Good Job yana... sebab ko pun dah lama tak kuar kat TV... actually anak buah saya ni adalah top 10 OAIM satu batch dengan Faizal Tahir semua... ni tgh cari video Sandarkan Pada Kenangan..... takpa nanti makcik adik cari video tu sampai dapat... hehehehe


mimi sham, Hafiz dan Neelofa..

8 ulasan:

Nad @ MamaZakwan berkata...

oo,mimi ni anak buah nigina ke?

Nigina berkata...

aaa lah nad...

syawalsimpsons berkata...

ko egat ko je teruja...aku pon jugak...kena la pulak...tengok lelama kat dlm TV tu macam muka ko dik..kakakka...mak pon kata...ada gak muka kak uji...tp klo duduk sekali..macam muka kakak pulak...muka aku x da ka....

Nigina berkata...

ko banyak ikut gabriella anak kak eda

eMMe berkata...

ohhh ye ke kak yati..sore dia powerrrr..sedap ar dia nyanyi....

Tanpa Nama berkata...

ooo....artis je ngaku anak buah la skrang...hehehheehh

Nigina berkata...

shima elek macam aku tak kenal ko.. tanpa nama konon... jeleslah tu... hahhahah

Tanpa Nama berkata...

hahahah..boleh laa

.