Jumaat, Februari 24

Pendatang Baru - Safra Aina dan Mimi Sham




Saja nak promote adik kesayangan.. walaupun berlainan ibu tapi sama bapa...

kami adik beradik tetap baik...

sama - sama menyokong antara satu sama lain....

ini adik aku yang kedua bongsu ...

pendatang baru dalam lakonan

banyak juga lakonan dia...

seperti filem Hijab, drama Kekasih Ku Puyu...

banyak lagi.... tak ingat nama drama tu... hehehehhe

apa punya kakak nie....

Satu lagi haritu dia kena temuramah oleh http://www.gaol.fm/

radio online.... kalau rajin masuk boleh dengar lagu..

aku pun baru masuk boleh dan belum godek godek lagi...

Dan satu lagi

anak buah aku... Mimi Sham





baju merah tu abg sulung aku... Sham Amir Hussain



dia ni penyanyi untuk Sandarkan Pada Kenangan versi Azura 2012

dia berganding dengan Hafiz ...

dan satu lagi dia juga salah seorang anak murid sifu kita

Dato' M Nasir...

bangga wehh dapat anak buah dapat didikan sifu kita...

bukan senang tau....


so harap harap dapat menyokong mereka beliau di arena persada seni...

moga maju jaya adikku dan anak buahku....





10 ulasan:

eMMe berkata...

cantik2 adik akak, ada iras, moga mereka berjaya dlm bidang yg diceburi...

Nigina berkata...

thanks emme..... hehe... nasib baik akak tak join macam dorang kalau sure gelama hehehehehhe

~diAhOntHeblOg~ berkata...

kalo ahkak yg join..kompem ai undi!!!!

Nigina berkata...

aaa diah... akak dah kertu la hahahhahaha

syawalsimpsons berkata...

DEAH UNDI KAA,,..KAKAKKAKA....TAK DA MUKA KAA..KAKAKKAKAK...ADA GAK KAN...NAK GAK TEMPIAS..KAKAKKAK

wanbu berkata...

alah... alah...

akak pun artis aper?? hehe... artis budaya gitu

Nigina berkata...

wanbu : tahu takpa... tu artis JPM gitu... tapi dah pencen... dulu siap aku kalahkan fetri yahya lagi dlm dramatari hehehehe

gewecun berkata...

cantiknye adik Gina..nway gud luck dalam bidang yg seni ya..:-)

LYAfrina berkata...

moga dia org bjaya dlm bdg y diceburinya

eynda berkata...

Wahhh kelassss... :-)

.