Isnin, Jun 18

Buat Apa Yang Patut Sebelum Bersalin


Semalam pagi pagi keluar breakfast .. sebab hubby cakap nanti 44 hari takleh kuar rumah dan makan sedap 

sedap hhehehe... 

Sebelum tu nak upload gambar .. jarang ambil gambar full waktu mengandung... orang kata perut saya 

kecik jer... hehehe... 




Balik dari breakfast terus singgah alamanda... masuk parkson sempat rembat cadar dan comforter baru.

Balik rumah terus pasang... apalagi sukalah adam dapat cadar dan comforter baru... melepak atas katil...

Semalam saya dan hubby menoperasi mengemas rumah... buang apa yang patut...kemas apa yang patut...

manalah tahu tup tup minggu ni saya bersalin ke.... minggu dah masuk 38 weeks... saat berjaga-jaga....

Lega tengok rumah dah tak banyak barang tak guna... alih-alih terjumpa Kamera Instax FujiFilm ni...



Kamera ni tak pernah guna langsung.... rasanya kamera ni mak saya bagi ..dia kata dia pun tak pernah 

guna.... terfikir nak jual ke or nak pakai... ramai kata baik pakai... yele terfikir nak beli lagi dia punya filem 

lagi... pernah dulu terfikir nak buat hadiah ... tapi fikir sayang pula...... takpalah tengoklah macamana nanti...

akan difikirkan semula... sebab masih elok lagi....


 Q :   Malam tadi tidur dengan comforter dan cadar baru... rasa tak selesa... sedap tu memang sedap.... tapi 

biasalah benda baru kan... alih alih pagi tadi buka balik cadar sarung bantal semua... nak cuci ...

baru sedap nak tidur... korang beli comforter baru dan cadar korang terus pakai ke.. atau cuci dulu yer?



Nota kaki : badan badan dah start sakit .... huhuhu .... 

6 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

biasa pegnen gegel perut melebar kiri kanan..tp idak jgk kan..nmpk kecik tajam je..hihi

syawalsimpsons berkata...

mmmm..aku basuh jaa dolu...

eMMe berkata...

wah! nampak dah perot kak Yati
comelnye... mmg nampak seri ibu mengandung...

Kak yati bersalin kat dewan bersalin Persint 8 tu ke? tringin nak rase tempat baru, hihihi.. rase nye saya tak dpt kot, coz saya kes twin kan.. kat situ utk kes biasa2 je kan... hurm....

Nigina berkata...

emme : akak bersalin hospital putrajaya .. sebab kes akak dulu akak bersalin czer so dia takleh hantar ke sana lah...

Nad @ MamaZN berkata...

tu la nampk kecik comey je perut nye..
insya-Allah, baby sehat selamat dan sempurna hendakNya... :)

tak sbr tggu adik adam!

IntaNBerliaN berkata...

a'aa lah.. kecik je perut.. cm sylah... org kata kecik gak.. :-)

.