Jumaat, Jun 8

Terpikat - Ahli Sophie

Hari rabu haritu saja masuk jadi ahli Sophie Paris Malaysia, tu sebab terpikat dengan katalog yang member opis...masa tu tak sampai minit berapa aku tengok aku dah berminat jadi ahli. Dengan harga ahli cuma RM15.00 seumur hidup aku dapatlah beli barang dengan harga ahli....ni set kit yang aku dapat..yang penting beg pink tu aku dapat..hehehehhe





kalau sapa jadi ahli.kita boleh beli harga barang 20 percent....showroom dia kat PJ jer...tapi kalau rasa sesapa susah nak kesana you all boleh beli dengan cara online.....kira home deliverylah....dia charg cuma rm15.00 jer...klau korang nak untung korang jadilah ahli dan cari orang..ala tak rugi pun labur rm15.00 tapi barang dia sangatlah menarik...ni aku snap gambar yang aku tangkap dalam katalog tu....atau korang pergi website dia...


atau pergi FB taip Sophie Paris Online


Tiada ulasan:

.